Hehe, min lille vän! ;)

 

Igår, 16:46

 
Simba / min pappa är konu... Om: New hairstyle!
 
vad ska vi äta jag kan ta vadsomhelst bara det luktar mindre än pomba!
Återkalla publicering Svara Ta bort
 
 
 
  • Igår, 16:42

     
    Klaus mikaelson/ min papp... Om: Summer!
     
    det vill inte jag vara med på icke! nono lillavännen/ hakuna Matata :)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))99666646
    Återkalla publicering Svara Ta bort
     
     
     
  • Igår, 16:39

     
    Ida Om: Dagens outfit & dagens planer!
     
    jag har med en sån klänning , härm APA ! :'(
    Återkalla publicering Ta bort
     
     
     
     
    Svar på kommentar: till denna, någon med en massa namn. Jag vet vem du är och jag kunde enkelt kolla upp vart du bor och jag känner dig. Du har samma IP-nummer heeeeeeela tiden och då är det inte så svårt att lista ut.
    Men men, fortsätt kommentera du, jag tycker baaraa det är kuul! Jag får fler kommentarer, som tur är så är det inte elaka, vilket är tur för dig min vän.. ;) Jag känner dig och jag förstår inte varför detta är så skoj.. ;)
    Btw. Jag saknar dig<3:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0