Summer!

Hej! Vilket väder vi har fått, underbart. Igår tog jag ett dopp i havet, det var nog runt 15 grader.
Det var inga brännmaneter utan det var friskt men rätt kallt.

Nu har jag precis kommit in efter några hopp på studsmattan, lovley!
Om en stund ska vi äta lunch och efter det blir det nog ytterligare ett dopp.
Som ni märker så är uppdateringen inte den bästa, jag måste hinna blogga och njuta av sommaren, speciellt nu när vädret äntligen har bättrats!
Min blogg.se app har kraschat och jag orkar ju inte sitta inne vid datorn som nu hela tiden.
-Dock kan ni följa mig på instagram där jag uppdaterar bättre.
-elinfotar heter jag där.
 
Nu ska jag käka lite körsbär så ses vi på instragram, eller hur?! :D
Bild från instagram! :D
 

Kommentarer
Postat av: Wilma

Hej! Det skulle vara jättekul om du ville vara med i min fototävling!
Direktlänk: http://wilmaochsammy.blogg.se/2012/june/fototavling-sommar.html#comment

Svar: Hejsan! Gud vad kul,det ska jag kolla på! :D

2012-06-29 @ 18:15:22
URL: http://wilmaochsammy.blogg.se
Postat av: Klaus mikaelson/ min pappa heter mikael mikaelson!

det vill inte jag vara med på icke! nono lillavännen/ hakuna Matata :)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))99666646

2012-06-30 @ 16:42:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0