Shopping! ♥♥

Hej! Sitter nu vid datorn och har grejat lite med photoshop.. Nej det kan jag inte säga, Mathilda grejar med fotoshop och jag försöker... Idag var jag i skolan och det var väl som en vanlig onsdag, och jag kom på ett namn till min lärares barn (hon är gravid). Hennes enda son heter Axel (hon är matte och no lärare och då andvänder man ju axel som ett namn på.. något. :S) Så då kom jag på världens bästa namn:
Haha, gulligt va? :D SÅKLART så ska barnet heta Elin om det blir en tjej ;) Nejdå, hon tyckte Elsa var bättre...
Men som rubriken lyder så shoppade jag med Mathilda idag! Detta köpte jag:
Örhängen till syrran för att jag tappade ett av hennes sådana: Ur och Penn - 39 kr

Lösnaglar: H&M -89 kr


Nagellacksbortagningsmedel: H&M - 29 kr

Extra nagellim: H&M-25/29 kr

Q: Vad tyckte du om mina små inköp? :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0