Rekommenderar! :D

Hallå spatsiba, här är ryska påsten. ;) Nu ska ni få ett maffigt inlägg för att jag inte bloggat speciellt mycket idag.


Förut var jag i skolan och det gick väldigt bra efter skolan gick jag hem och sedan gick jag till fotbollsplanen. Där var jag ganska länge och det var kul! Sedan gick jag hem och åt samtidigt som jag gjorde läxorna.

Nu har jag suttit och läst i min bok och har kommit ganska långt faktiskt.
Jag rekommenderar denna starkt!!


Den är lite sorglig men den är klart läsvärd.
Det finns flera böcker i denna serien och ordningen ser ut så här:

Först: Eldens hemlighet (som vi läste i skolan).

Sedan Eldens gåta som jag inte har läst men ska göra det när den kommit in på bibloteket:

Och sist Eldens vrede:

Jag tycker att
du ska läsa dessa böcker.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0