Om skratt förlänger livet är vi odödliga.

Tack Mathilda, Wilma & Jessica för en sjukt rolig dag med en massa skratt! ;)

Hej! Som sagt så var jag med Wilma, Mathilda & Jessica idag. Haha. Innan var vi i skolan och då var vi på utflykt. Jag tycker att det var helt okej att vara där och vi kollade på en utställning om 1700-talet. Det var roligast med att kolla på kläderna som man hade då.

Jag märkte en rolig sak när jag kom hem, jag hade smsat till Adam Alsing igår för dom la ut hans telefonnummer på hans program och han svarade mig. Senare idag så jag på hans program och han hade fått ca 4000 sms och han svarade på mitt.


Modell: Adam Alsing
Källa: www.google.se

Haha!!

Nu under kvällen har jag fixat lite tidinställda och redigerat lite bilder. Nu ska jag kolla på tv eller plugga.. Hm, jag väljer nog TV. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0