LALALALALAAAAA!

Jag är sur för att jag har fått en vanlig tralala låt på hjärnan, det är störande.. 
Jag var ju som sagt på träning för en stund sedan, det gick väldigt bra och det var
KUL! Vet inte riktigt vad jag ska skriva men jag kan ju skriva vad jag gjort idag.
Vaknade och gick till skolan, i skolan hade vi en sooft dag, seriöst så hade vi typ mer rast än lektion. + att vi fick sluta tidigare för att våran film hackade. Efter skolan jag hem till Mathilda, vi satt sjuukt sociala vid datorn och sedan åt vi mellanmål. Efter ett tag spelade vi sims och det var kuul! Sen gick jag hem och gjorde i ordning mig och bloggade.:D Men nu ska jag duscha.

Tralalalaalalaa.


Kommentarer
Postat av: Ebba

Superfin blogg! :D

2012-03-21 @ 20:58:26
URL: http://northons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0