JULIA GÄSTBLOGGAR!

Hejsan Elins bloggläsare!
Jag heter Julia och är Elins...kompis syster...TYP kompis ;)
Tänkte att jag kunde köra ett litet gästbloggsinlägg här! Frågan är bara vad jag ska skriva om...
Jag kan ju börja med att berätta lite om min egen blogg. Den heter lillylondon.blogg.se och det är i grunden en fotoblogg. Den handlar även om min vardag och ridning som jag älskar!
Titta gärna in på den & släng iväg en kommentar! :)
Jag själv är femton år och går alltså i 9:an. Har nu bara sista terminen kvar vilket känns skönt. Är mitt uppe i nationella proven, och idag hade vi faktiskt sista delen i NO-nationella! Det gick bra och det känns väldigt skönt att det är klart.
Förutom ridning tycker jag om att fotografera, spela fotboll, vara med kompisar och mina kaniner!
Ha det bra!
/Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0