JAG MÅSTE TYVÄRR SKJUTA UPP ATT LÄGGA UPP BILDEN!

Hejsan, som rubriken lyder kommer inte bilden upp än. Mobilen har knappt något batteri. Efter jag vart med Mathilda gick jag hem och kollade på tv, spelade alltså inte fotboll utan valde den latare varianten istället. Senare kom pappa och vi åkte iväg och handlade. Bilder på det jag köpte kommer antagligen upp imorgon. Jag är sjukt nöjd och jag sitter i den nu. Jag kan ju bara säga att det var ett underbart bra köp och billigt. Nu sitter jag och kollar på fotboll också en latare variant, vilken latmask jag låter som.. ;) Nu ska jag kolla vidare och läsa lite bloggar, Puss.

Jag tipsar: :D


Denna låten ska jag och några kompisar sjunga på musiken i skolan så den ska jag öva på!! :D

Kommentarer
Postat av: Chriis

SV: blir skola och träna sj? :)

2012-03-30 @ 09:03:56
URL: http://chriisgiirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0