Dag 7-Vad är vänskap


www.google.se
Vänskap för mig är inte att man inte bråkar utan mer att man vågar vara den man är och kan dela med sig av skratt och annat kul. Att man kan prata om det man vill men även om man är bästa vänner behöver man inte säga allting för varnadra. Man berättar det man känner för och man berättar det för vem man vill. Sen en sak som många reagerar på är att man skriver "finns" på facebook. Det tycker jag också är vänskap om man menar det, jag tycker att det är snällt att skriva att man bryr sig eller t.ex. skriver "Jag vet hur det känns" eller " Finns om du vill prata". Det tar jag bra och man mår ju bättre om man förstår att någon faktiskt bryr sig, redan då mår man ju bättre.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0