Dag 5-Mina syskon ♥

Jag har två syskon som heter Moa och Alice.
Moa: Moa är en glad liten tjej som spelar fotboll, vilket hon är väldigt duktig på ^^ och går i cheerleeding. Hon är väldigt ofta med kompisar. Hon har brunt hår och blåa ögon, typ som jag. Vi är ganska lika fast inte lika mycket som när vi var mindre. Men min mamma säger att vi är väldigt lika när vi sover, haha. :D

Alice: Alice är en busunge, en tjej som är med kompisar och springer omkring ;) haha. Hon är en väldigt ljushårig tjej med blåa ögon, hon ser precis likadan ut som jag när jag var mindre, fast nej inte precis.. Utan mer att jag ser likadan ut som min mamma konstigt nog.. Skit samma, Alice är väl som dom flesta andra tjejer, hon älskar rosa och har en stor gaderob som är helt rosa,lila,röd. Hon har ungerfär 2 par byxor om man räknar onepiece som byxor.. ;)
Men lite kortfattat:



En gammal bild men hur söt som helst!





Jag har bara gamla bilder på Moa.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0