Åksiktsinlägg.

Hej! Jag har börjat med att skriva lite åsiktsinlägg och första kommer imorgon om Justin Bieber. Idag var jag i skolan, sen gick jag hem med Mathilda och vi satt vid datorn och gick ut och sålde new body, när vi två var ute fick jag inte sålt ett skit. Men sedan gick jag hem och sålde lite till så då fick jag sålt jätte mycket. Nu ska jag bara sälja 4 paket till sen har jag tjänat 1000 kr. :D Men sedan gick jag hem igen och nu sitter jag och kollar på familjen annorlunda.

www.google.se
Kl. 21.00 kommer några av bilderna som jag och Mathilda tog när vi var ute i Fredags med Charlie. Tog inte så många för Charlie var lite besvärlig ;) Men vi ses ju snart, eller? :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0