Svar på kommentar. :D

Sandra om Photoshop!:
Hej Elin!
Skulle du kunna lägga ut bilder & beskrivningar på hur man gör en header till blogg.se?
Om du skulle kunna göra bara bilder eller bara beskrivningar går det också bra men helst både!
Om man måste redigera i photoshop är jag tacksam om du också lägger ut beskrivningar för jag fattar inget med photoshop!
Jag har haft problem med det jätte länge och jag skulle vart sjukt tacksam om du gör det!

Pss din blogg är jättebra!!!♥

Svar: Hej Sandra, tack så mycket!!<3
Visst kan jag göra det, jag är en inte jättebra på att göra det men om du vill så skulle jag kunna visa vilka program jag redigerar mina bilder i och lite hur jag gör, visst. Men däremot så kan jag inte visa riktigt än hur man använder photoshop eftersom jag precis fått det, men jag ska komma ihåg det och göra visa det lite senare.

Tack för kommentaren jag uppskattar att få veta vad ni vill läsa om men jag undrar om du vill veta hur man sätter in headern för det kan jag visa. Svara gärna så vet jag tydligare, kramar.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hej Elin!

Ja jag skulle vilja veta hur man sätter in headern tack! tack så mycket att du svarade♥♥♥

Jag skulle vilja att du bloggar lite mer om di fritid outfits och mer hihihi!

2012-04-07 @ 23:43:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0