Idag har jag... i ett kort inlägg ;)

HALLOPPSAN! ;)
Tänkte berätta lite kort om vad jag har gjort idag!
Imorse hade jag sovmorgon och gick med Mathilda till skolan, i skolan var det roligt, fram till Spanska, det var så svårt och långtråkigt..
Men om man ska se det från den ljusa sidan så var det en bra dag!
Efter skolan gick jag hem till Mathilda, vi åt sedan gick vi ut och fotade, alla bilder kommer upp imorgon.
Sedan gick jag hem och åt middag, lämnade newbody sakerna och fixade bilder och lite annat på datorn.

Nu ska jag gå ner och kolla på tv, ha en bra kväll!
Som jag redan visat såg jag ut såhär idag:

Kommentarer
Postat av: Elin

Sötis!

2012-04-24 @ 09:57:09
URL: http://ettlivsomelins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0