Hallå där!

Sitter nu och kollar på cotcherna. Usch det är ju ett sjukt desperat program. GAH! Nu är jag trött, en lång dag var det för mig idag. Imorse gick jag upp kl. 6 och nu får jag väl sova om en stund. Jag sitter i min gamla morgonrock, haha mysigt. Men nu var det slut så nu kollar jag på partaj och det är mycket roligare. Idag har jag varit med Mathilda. Imorse åkte jag iväg tidigt till Moas cup och de var duktiga. Sen åkte jag till min träning och vi var duktiga, haha skoja bara. Det var kul i alla fall. Sen åkte jag hem och duschade och åkte och shoppade med Mathilda. Men det blev ingen shopping för jag hittade inget! Sen åkte vi hem och pluggade och åt pizza. Sen gick jag hem vid kvart i 8 och hade jätte ont i foten och jag hade växtvärk så jag badade och nu sitter jag här. Puss
Q:Vad händer imorgon?


Gammal bild från bloggarkivet ;)

Kommentarer
Postat av: Sofia

Hejsan!

Nu har vinnaren av veckans blogg utsetts, kika in för att se om det var du och om inte var gärna med igen :)

Kram!

2012-04-02 @ 00:53:13
URL: http://byfia.com
Postat av: jeam

hallo! super fin blogg! :D bloglovin byte? du kanske hittar en ny favorit blogg? haha :D

2012-04-02 @ 09:07:18
URL: http://jeam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0