Back on track!

Hejhej!
Yepp! Vad roligt att kolla statistiken och se att ni hänger kvar, nu är jag tillbaka.
Igår spelade jag fotbollsmatch och det var grymt, vi mötte Lindome som är ett riktigt bra lag men vi slog dem, 3-1.
Inte nog med det så var det sjukt snygga mål och fina passningar!
Än så länge, efter 8 matcher av alla lagen i serien ligger vi 1:a!
Det är grymt Mölndal, nu ska vi bara hålla i så vi tar hem den stoora segerna, hehe kanske lite roligt att tänka så redan nu, men man får ju alltid drömma.  
Min dator har lite damp så jag kan inte visa bild just nu, men visar kanske senare.
Vi hörs senare under dagen, jag har sovmorgon så det är sköönt!

Cya.


Kommentarer
Postat av: Mathilda

Ja! :)



C ya

2012-04-23 @ 08:27:28
URL: http://mathildafotar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0