BAARCELONA!

Hallå, senare ikväll ska jag verkligen ha det underbart. Jag ska nämnligen iväg till pizzerian, äta och kolla på Barcelona-Milan. Visst är det kul om Zlatan gör mål, men bara för att han är svensk, men annars hejar jag ju såklart på Barcelona.

Idag har jag varit i skolan, det var en skön dag. Efter skolan skulle jag vara med Mathilda och Jessica men jag kunde inte för jag skulle fixa en sak hemma och göra mina läxor. Det var det jag gjorde, en väldigt massa läxor.

Men nu har jag precis kommit hem från äffärerna. Idag hittade jag ingenting heller, jag hittade ett par rosa ursnygga palladium men såklart så fanns dem inte i min storlek. Men jag får väl hålla utkik. Jag såg även ett par snygga gråa jeans fast jag var inte helt säker där heller..

Bjuder på 3 härliga sommarbilder från sommaren 2010.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0