@Wilmas place♥

Yo, är hemma hos Wilma nu, vi sitter vid datorn och ipaden.
Skolan var helt okej, det var liksom vanliga lektioner, klassen bredvid oss fick se på film hela dagen men vi fick jobba, schysta lärare, verkligen!
Hehe, det hände mig en så konstig sak idag, jag fick värsta blackouten och frågade mina fotbollskompisar om vi hade träning idag eller om den var inställd. HAHAH! Det är ju Fredag och jag trodde det var Torsdag, smart tjej, jättesmart! :o
Nu vet ni att jag lever, imorgon ska jag spela match, antagligen börja packa inför Danmarkslägret också! LÄNGTAR!
Här kommer en bild från när vi var inne i stan och kollade på hungerspelen, även med Mathilda.
Bilden har jag tagit!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Vilken otroligt fin bild!

2012-05-11 @ 21:14:45
URL: http://olesenstjej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0