Testar mig själv! Woppa

Hej, nu ska jag svara på ett test!

Kärlek:
Är du i ett förhållande just nu? - Nej, jag är singel! :D
Är du oskuld? -Eh, ja, jag är seriöst bara 12 år!
Har du haft ett förhållande -Ja, men inget seriöst.

Sport.
Går du i någon sport? -Ja, jag går i fotboll
(om du gör det så svara)
Hur länge har du gått i den sporten? -ca 6 år
Är det roligt? -Ja, såklart!

Familj
Skilda föräldrar? -Nepp! ^^ :D
Syskon? Ja
(om du svarade ja så svara)
Är det mindre än dig? -Ja.

Vänner
Vilka är dina bästavänner? -Jessica, Mathilda, Wilma, Michaela & Felicia. Även om jag inte är med Felicia ofta så vet hon nog allra mest om mig, om du läser detta så vill jag att du ska veta att jag saknar dig något enormt!!<3
Har du någon bästis du varit vän med mer än 8 år? - JA! Felicia, 11 år! :D
Vem vet mest om dig? -Mathilda & Felicia
Vem vet allt om dig? -Ingen!

Kramizar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0