SICK !!

Hej! Jag ligger och degar i soffan som jag har gjort ungefär.. HELA DAGEN!?
Jag är har varit hemma från skolan idag eftersom jag är sjuk, usch vad hemskt, igår kväll, på träningen började jag må sjukt dåligt. Jag fick ont i huvudet och började må illa.
Sen åkte jag hem och la mig på soffan, åt ingenting utan somnade nästan, jag gick upp och la mig och vaknade mitt i natten och behövde, ja.. Det behöver vi inte ta upp </3.


Så jag fick stanna hemma idag och usch!!
Det är anledningen till dålig update, jag har sovit, suttit i soffan, badat och inte orkat hämtat datorn eller ätit.

Puss och hejdå från en sjukling!

Kommentarer
Postat av: MathildaFotar

Tycker synd om dig Elin!! ;'(

Vi saknar dig i skolan, och hoppas att du snart mår bättre! ♥♥♥



Krya på dig! ♥ :)

2012-05-02 @ 21:43:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0