New girl!

Hej, nu ska jag kolla på new girl.
Imorgon blir det skola, inte en vanlig dag utan vi ska i ha friluftsdag, det ska bli  roligt men det MÅSTE bli bättre väder.
Annars får vi ha vanliga lektioner, buhuu!!
Detta blir min sista OS-dag i denna skolan, jag byter ju i 7:an, snart ska jag även hälsa på min lärare och mina nya klasskompisar.
Jag ska börja i en helt nyöppnad skola och det ska bli spännande, jag känner många som ska börja där sen innan men det ska endå bli spännande med nya lärare som jag aldrig träffat innan.

Q: Vilken klass ska du börja i nästa år?
Kram
Jag har inga bilder på denna datorn för det är Moas lilla dator, jag bjuder på en bild från arkivet!
image description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0