LISSE!


Hej! Imorgon ska jag åka in till Liseberg med Mathilda & Julia, det ska bli otroligt kul!
I år ska jag ha guldpass, jag hade det förra året också och det var riktigt trevligt, jag var där ca. 11 gånger på ett år :D.
Det är faktiskt värt det, om man åker till Liseberg mer än 4 gånger per år så sparar man pengar på det! Ett guldpass kostar 1390 :- för hela året annars kan man boka att gå in och åka vad man vill 1 dag och då kostar ca 400 :-

Men det är det jag ska göra imorgon, men först ska jag spela fotbollsmatch, vi ska möta 00-orna och det ska bli spännande, undra vem som ska stå i mål... ;)

Det kommer ingen bra uppdatering imorgon men jag ska försöka uppdatera så mycket som möjligt!

Vi hörs imorgon, right? ;)
Cya då!

Kommentarer
Postat av: HAR DU OCH DIN BLOGG VAD SOM KRÄVS?

HAR DU OCH DIN BLOGG VAD SOM KRÄVS?

http://click.adrecord.com/?p=43&c=8898&g=49

Fyll i den här blanketten och se om din blogg har vad som krävs.

1. Klicka på starta här åt höger.

2. Du får ett mail i din epost inkorg inom en dag om det godkänts eller inte.



Statistiken spelar ingen roll.Du tjänar fleeera tusen lappar, får flera hundra tusen besökare och kommer förmodligen inte kunna gå ut utan att någon vill knäppa kort på dig.



Jag lovar dig, jag hjälper dig stegvis!

Kram sjärnan!

2012-05-06 @ 02:08:54

URL: http://tjanapengarenkelt.blogg.se/

2012-05-06 @ 09:46:22
URL: http://tjanapengarenkelt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0