LISSE!!

Hej! Idag har det verkligen varit en bra uppdatering, jag hade publicerad ett inlägg, trodde jag. Men det kommer imorgon.
Inlägget handlar om bloggning. Jag kommer inte blogga särsilt mycket längre, nu kommer sommaren och jag vill bara njuta.
Jag åker iväg och det gör säkert ni också. Alltså orkar jag inte sitta vid datorn hela tiden, men det kan komma 1 inlägg lite då och då!


Iallafall, det som beror på dålig uppdatering idag var att jag försovde mig först.
Jag stressade till skolan och hade utvecklingssamtal, jag var framme 07:57.. Vi började kl. 8..
Efter skolan gick jag hem till Mathilda, vi åt och pluggade.
Sedan hade vi inget att göra så vi drog in till Liseberg.
Det var helt awwwwwwwwweeeeesoe! Hehehe..

Nu ska jag kolla på tv och äta. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0