Känslan när..

Vi vinner matchen! WEY! 4-1 blev det till oss, vi var grymma och det var grymt kul!
Efter matchen dushade jag och åkte hem och åt, sedan åkte jag till Emma, vi hade det jättekul!
Vi var mest ute, gud vilken skillnad på vädret, från otroligt mycket regn till strålande solsken!! :D
Vi åt pizza, hehe vi hade ett litet skämt men vi vågade inte säga det! ;)
Vid halv 8 kom mamma, nu är jag hemma.
Idag sprang pappa göteborgsvarvet, han var grym! Han persade med 7 minuter, han sprang 2.1 mil på 1:52.
GRATTIS!
Nu ska jag slappa, imorgon ska jag på träning och sedan ska jag plugga. Kanske ska vara med någon kompis, nästa helg blir det DANMARK! Tänk att jag ska sova över 4 dagar med några av mina bästa vänner! LOVLEY!
Puss hejdå!
Första bilden på mig som brunett! ;)
image description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0