Im still alive

Hej, jag vet att jag har haft dålig uppdatering idag, ville mest bara uppdatera er så ni förstår att jag lever!
Imorse gick jag till skolan, det var såå tråkigt och usch, skitsamma så är det bra att den är slut för denna veckan! ;)

Vid 2 kom morfar och hämtade mig, det var t u r för det spanska var inte något jag var sugen på!
Sen åkte jag iväg och .... hehe, liiite hemligheter måste man väl få ha, vill ni veta? fråga på så kan ni kanske få mig att avslöja! ;)
Sen åkte vi och åt på burger king vilket var gött, åkte hem och gjorde typ inget.
Efter en stund kom min fina kusin och lämnade lite saker som hon inte andvänder, jag blev riktigt glad för hon har så fina kläder och smycken och sånt! :D

Då hade vi lite tjejmys och fixa naglar, krämer och massa! Mmmmyys!

Nu ser jag på tv, äter kvällsmat och kollar bloggar! 3 saker samtidigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0