Fotografi

Hej, jag tänkte berätta lite om mitt intresse för fotografi!

Jag älskar att fotografera och jag kallar mig själv som en hobbyfotograf, jag är inte jätteduktig på att fota men jag utvecklas.

Jag fotograferar med min iphone 4 vilket innebär att jag inte alls tar lika bra bilder som med en systemkamera.
Givetvis så önskar jag mig en systemkamera då av sorten Canon eos 1100 d, eftersom jag har lite kunskaper av denna kamera sedan innan, tack vare Mathilda.

När jag fotar går jag oftast ut på en fotorunda, det innebär att jag går ut på gården och tar lite bilder.
Mitt favoritmotiv är poträtt men eftersom jag är utomhus när jag fotograferar så blir det ju en hel del naturbilder också såklart.

Hoppas du fick en liten blick av mitt fotografiska intresse ^^ ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0