Fotboll!

Hej! Jag lovade ju er för längesedan ett inlägg om fotboll, därför tänker jag berätta lite om mitt lag och vart jag spelar!

Jag spelar i Mölndals fotboll och innan jag började i det laget spelade jag i Solängen, när jag spelade i Solängen så spelade jag helst i kedjan. Det innebär att jag spelade i anfallet men sedan när jag bytte lag har jag börjat spela back mer och mer.

Jag älskar att springa och kan ta långa löpningar om jag har något att jaga, det innebär att jag inte alls är lika snabb på en friidrottsbana som på en fotbollsplan.

Just nu, när du läser detta inlägget kan det hända att jag faktiskt spelar en match, det vet inte jag nu för det är en månad kvar, detta är tidinställt. Men om jag nu spelar, önska mig lycka till för då är jag i Danmark med världens bästa lag!

Nu har du fått lite information om fotboll! Hoppas att du gillade det! Kram.

Här är en bild på mig från förra sommaren när jag har på mig min gamla fotbollströja och ser sur ut som en gammal skata ;)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0