Åsiktsinlägg-magrutor

Källa: www.google.se
Det var bara en vecka sedan jag hörde detta av en person "Tjejer ska inte ha magrutor, de ska vara smala men inte magrutor, det ser bara äckligt ut" någonting i den formen.
Detta tycker jag är skandalt, männen tränar och tränar, kvinnor likaså men är det då ett stopp för kvinnorna att ha magrutor för att det ser äckligt ut på dem.
Min kommentar är likadan denna veckan som förra "BULLSHIT"!
Detta är sjukt onödigt sagt, jag tycker att det kan vara snyggt med magrutor. Men även om jag skulle tycka det så bryr jag mig inte överhuvud taget om  Berta i Skåne har magrutor.
Usch, detta gör mig otroligt arg för man ska få se ut som man vill, kvinnor ska vara smala men inte ha magrutor...
Blö,blä,bjöjj!
SKIT DU I VILKET, BARA MÄNNEN FÅR TRÄNA OCH HA SIX-PACK, KVINNORNA SKA KUNNA TRÄNA UTAN ATT FRAMSTÅ SOM ÄCKLIGA, USCHFYOCHBLÄ PÅ DIG!
JAGBRYRMIGINTEETTDUGG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0