Åsiktsinlägg -Att blogga.

Bloggare!

 

Jag tycker att det är en rolig sak att blogga men däremot är det inte alls roligt att få elaka kommentarer.

Får man roliga kommentarer så blir man glad för stunden,

t.ex. vilken söt bild!

 

 

Men får man däremot en elak kommentar så kommer man ihåg den hur länge som helst.

 

En gång, en klar gång som jag kommer ihåg alldeles tydligt,

jag fick en elak kommentar och formulerade sig otroligt konstigt.

Jag hade skrivit ett inlägg om min nya header,

jag var själv väldigt nöjd.

 

Då såg en kommentar som det stod: Jag tycker inte att den var snygg,

du har skurit ut den otroligt dåligt och det ser verkligen inte bra ut!

Detta var cirka 1 år sedan och jag är fortfarande besviken på kommentaren även om jag bytte headern så fort jag fick syn på kommentaren.

 

Jag vill att alla ska veta att man som bloggare blir otroligt ledsen efter varje kommentar!

När man som bloggare lägger ner väldigt mycket tid för roliga inlägg!

Försök själva att skaffa en egen blogg och gör flera inlägg om dagen, jag har mycket träning och skola och egentligen hinner jag inte med blogg.

Jag gör det ändå, för att det är kul!

Men varje gång jag får en elak kommentar blir jag bara sugen på att sluta blogga!

 

Tänk alltid på det och försök leva er in i min situation när jag får en elak kommentar, tänk även på det när ni kommenterar. Inte bara på bloggar, utan även på facebook, instagram...

 

Man tar åt sig elaka kommentarer otroligt mycket mer än positiva och snälla kommentarer.

 

 

//Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0