Justin Bieber!

www.google.se


Jag är inget större fan av denna Justin men jag tycker att det är fel att hacka på honom.

Jag tycker att Justin Bieber är en söt kille och även om jag inte älskar hans musik så har jag ingenting emot honom, han kan ju sjunga och skriva musik. Han är en vanlig kille låt han vara..

Att han är bög? Nej! Han är ju för tusan ihop med Selena Gomez. Att han är töntig? Whuut? Han har flera miljontals beundrare och fans som skulle göra vad som helst för att få se honom.

Jag tycker att det är gulligt med belibers men för vissa kan det gå lite över gränsen fast det är ju klart mycket bättre än att hacka på honom. Sluta vara bittra och avundsjuka och skapa eran egen musik karriär.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0