Update

Det du fungerar att publicera mobilinlägg som inte fungerade igår.
Då får jag väl passa på i ett långt inlägg om vad som har hänt och vad som kommer att hända.

Igår var det den underbara skolavslutningen, rektorerna dansade, lärarna sjöng och alla sexor fick sina svettdroppar. Nice! Vi hade allsång och en fick man lämna, jag kramade om mina kompisar, jag kommer sakna dem sååå!

Efter den stunden åkte vi och åt en skolavslutnings lunch som var riktigt god! Det gjorde vi med min moster och hennes familj.

Sedan åkte vi hem till min moster och åt lite tårta och var med mina kusiner!

Min äldsta kusin åkte iväg vid 2, hon skulle ha teater uppvisning.
Vid sju tiden kom vi också dit och den var fantastiskt bra!
Det var hon som hade skrivit manuset!
+lite musik! ✌

Efter teatern åkte vi hem och kollade på tv.
Nu vaknade jag av att jobbar gubbarna spikade i våra väggar!!! Gah!

Det kommer snart ett inlägg om helgen också!
Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0