Nageldesign

Hejhej!

Igår, när jag inte hade något bättre för mig satte jag igång med en ny nageldesign.
Denna gången inspirerades jag av en tidigare som jag hade berättat för min kusin som hon gjorde på mig.
Hennes såg ut så här:

Usch denna bilden gillar jag verkligen inte, men det var den enda jag hittade i mitt mobilarkiv..

Jag älskar kombiniationen av rosa och orange och sedan ett guldigt sträck.
Jag har börjat älska att andvända mitt orangea nagerlack som se ut så här:



Alla färger som jag har andvänt ser ut så här:


För att få det guldiga sträcket rakt och fint så har jag andvänt mig av en tandpetare som jag doppar i och sedan smetar ut.

Detta är resultatet:

Jag valde att sätta sträcket diagonalt istället denna gången.
Q:Vad tycker du om resultatet? Vilken gång var snyggast?

Kommentarer
Postat av: Lotta

Snyggt! :)

2012-06-03 @ 10:44:40
URL: http://olesenstjej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0