MIDSUMMER

Glad midsommar allesammans!
Det är inte riktigt lika fint väder här idag som igår, men det är ju tur det för det är ju alltid dåligt väder på midsommarafton. Det är liksom en tradition.
En annan tradition för min del, det är att ha samma kläder på skolavslutningen som midsommarafton, så ni vet ju redan hur jag ser ut.
Men jag kan visa outfiten för säkerhetens skull. ;)
 
 
Idag ska vi åka till momor och morfar, där kommer en nästan hela släkten från mammas sida att vara.
Mormor ska nämligen fira sin 70-årsdag också, även fast den var i Januari så är det ju bättre sent än aldrig^^.
 
Nu ska jag klippa mig, resultat och jämförelse kommer senare eller imorgon.
Detta blir säkert det enda inlägget för dagen, så med detta önskar jag er en fin midsommarafton.
Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0