MIDSOMMARDAGEN!

Hejsan!
Nu är jag hemma, jag kom hem ca. kl.2 idag, efter det tog jag ett bad, tog det lugnt och förberedde en videoblogg, alltså vad den ska handla om oså.
Lite senare, kom Joacim, så nu är jag med honom, hans familj ska äta här ikväll.
Om en stund, alltså kvart i 9 ska vi tränga ihop oss i soffan och heja på Frankrike på matchen.
Hehe, jag tror att Spaninen kommer vinna eftersom de är grymma, men det vore faktiskt roligare om Frankrike vann.
Nu ska jag gå, bilderna från igår, alltså riktigt svenska bilder från en midsommarafton, kommer imorgon.
 
Btw. Jag vill gratta min lillasyster Alice som har namnsdag idag samt alla andra Alicear ;)
Speciell gjord för dig Alice, i fotbollen, för att jag vet att du läser min blogg!
 
Hejdå!

Kommentarer
Postat av: Alice❤❤

Haha tack elin!❤ gratta din syster från mig ❤

2012-06-23 @ 20:55:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0