GRYM DAG MED ALICE!<3

Hejsan, idag har uppdateringen varit på låg nivå, jag har nämligen varit med Alice hela dagen!
Hon kom till mig runt 11 imorse, då var vi en stund på fotbollsplanen, detta var första gången hon var hemma hos mig så jag visade henne mitt hus. Vi spelade lite kort och sedan gjorde vi pizza. Efter pizzan packade vi badväskorna och tog cyklarna till sisjön, vi doppade oss, åt kakor, solade och snackade. Och jag frös.. klädde på mig mer och mer.. sen satt jag där med alla mina kläder och Alice låg fortfarande i bikini. Sedan kom jag på att jag kunde lägga mig ner, då blev det genast varmare! ;)
Sedan cyklade vi hem, vi tog min mammas cykel, som hade Alice (min syrras) gamla barnstol, då satte jag mig i den och Alice kämpade med att få oss fram, själv satt jag och skrattade.
Undra om Alice hade det lika kul som jag .. :P
Sedan cyklade vi ner till affären och köpte glass, vi tog med glassen + filt, såpbubblor, kort och melon och satte oss på en äng i solen, mysigt.
Här är resultatet från när jag fotade blåsbubblor när Alice blåste.
 
Copyright, du får absolut inte kopiera mina bilder!
Foto: Jag (Elin) Redigering: Jag (Elin) Kamera: Iphone 4
 
Vad tycks?
 
Tack för en grymt lyckad dag Alice, hoppas du hade det lika kul som jag, kram<3

Kommentarer
Postat av: Alice ❤❤

Hahaha det var jätte kul! Speciellt när vi cyklade hehe!❤❤ och ja jag hade lika roligt som du hade :D kramizz❤❤

2012-06-26 @ 22:25:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0