UPDATE!

Tänkte berätta lite om bloggen nuu!
 
Just nu känns bloggen riktigt tråkig, jag orkar inte blogga och jag har värsta bloggtorkan.
Jag åkte inte med till Michaelas stuga utan min syster blev sjuk och jag ville inte smitta dem med något inför resan.
Dock blev hon frisk efter 1 dag så det var inget!
 
Imorgon ska jag vara med Alice, skoj!
 
Jag kommer inte att uppdatera mer förrän i Grekland då jag har tidinställda och ingen bloggtorka för då finns det säkert en massa jag kommer vilja berätta om!!
 
Hejdå!

Kommentarer
Postat av: Jasmin - The dream of being famous!

Jätte fin blogg! Hur ser resten av sommaren ut för dig? :)
Svara gärna på min blogg annars vet jag aldrig om du har svarat eller ej :P (Det med den nya blogg.se designen)

Svar: nej, jag föredrar att svara! Jag ska till grekland på söndag, men du kanske inte läste inlägget !?

2012-07-13 @ 03:00:22
URL: http://jaasses.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0