Grekland!

Hej! Nu har jag betalat 20 kr for att skriva detta inlagget.
Jag trodde namligen att det var gratis internet men det var tillgang till internet!!
Fattar ni hur sur jag blev!
 
 
Det sa sjukt harligt har!
Det var 41 grader i skuggan igar! Awesome!
 
Denna veckan har vi inte all inklusive utan vi gar ut och ater, det ar 29 grader hela natten.
Pa kvallarna sa brukar vi shoppa, affarerna har typ bara markessaker och de har oppet till 4 varje natt.
 
Jag vet inte om jag kommer hinna skriva mer for jag betalade bara for jag betalade bara for en kvart.
 
Ledsen for OOOO och AAA! ;)
Vi kanske hors mer, kanske nasta vecka om jag har internet annars far ni noja er med tidsinstallda!
 
Puss och kram!
Det kommer inga bilder nu for det ar inte min dator, men jag fotar for fullt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0