Wiho

Okej, inte för att jag ska vara stolt över att jag har haft apdålig uppdatering på bloggen så är jag ändå glad att jag nästan spricker av lycka och längtan!
Om en vecka åker jag!! Gissa rätt och du får en länk! :D
Tänkte köra en liten länk till en kompis som inte har vart jättebra på att uppdatera men nu satt i gång för fullt som vi snart ska göra i ordning till en fin uppfräschning..
Hon heter Linnea :D. Tryck här för att komma till hennes blogg. <3
Idag var jag i skolan som vanligt nu för tiden bara att det är sjukt svårt att stiga upp...

Sen gick jag hem med Mathilda och Wilma till Wilma och var hemma hos henne och gjorde massa olika saker, vid halv 6 gick wilma hem ifrån mig och efter ett tag smsade linnea och frågade om vi skulle göra något.
nu sitter jag på hennes rum med Ida för att hon äter.

Förlåt att det inte blev någon bild för att datorn jag är inne på dampar....


Ses<3

Kommentarer
Postat av: Wilma

Fjällen ;)

2012-01-10 @ 20:40:27
URL: http://moshupicku.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0