OM NI VILL VETA VARFÖR JAG LÅG PÅ SJUKHUS, LÄS INLÄGGET..

Hej, tack för den fina kommentaren Emilia, jag mår bättre och är nu hemma igen.
Det som hände var att jag föll bakåt med huvudet i ett stengolv på min skola.
Sen fick vi ringa ambulansen och dom kom och hämtade mig och körde mig till sjukhuset.
Jag var där jättelänge och tiden gick långsamt...
Sen sa doktorn att jag skulle stanna under natten för att dom skulle kunna kolla mitt blodtryck.
Så under hela natten har dom väckt mig och kollat mitt blodtryck varje timme.
Men imorse sa läkaren att jag fick åka hem så idag har jag vart hemma och varit med min kusin.
Jag får egentligen inte sitta vid datorn, kolla på tv, gå till skolan, lyssna på musik, läsa eller knappt något annat...
Så idag har jag målat naglarna och tagit det lungt.
Jag bloggar äntligen från datorn och orkar inte ladda över några bilder.
Jaja, jag hoppas att det går bra för mig att åka skidor.
Vi ses<3


Kommentarer
Postat av: zebran

asså jag så abulansen och F kom gråtande och frågade efter nyckeln jag och mina kompisar undrade vem det var i ambulansen dagen efter fick vi reda på det av din lilla syster M för att hon skulle hämta dina läxor (jag var ute på rest när M skulle hämte dina läxor)

2012-01-18 @ 18:06:53
URL: http://zebran.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0