Jag slänger ihop ett..

..Snabbt inlägg för att ni ska veta vad jag gjort idag. Vaknade alldedes för sent.. Men kom ändå i tid. Första lektionen var gympa, den fick jag inte vara med på för min gamla hjärnskakning, men jag tror ändå att jag kommer kunna vara med på min fotbollsträning imorgon. Sen var det en massa SO och SV under hela dagen. Efter skolan gick jag hem till Mathilda. Vi åt och gjorde läxorna men för det mesta satt vi framför datan. HAHA jag skrev om det lilla collaget jag kanske skulle lägga upp, min ide var att klippa in mitt ansikte på en speciell bild med Harry Styles men jag kan inte säga att jag lyckades bra... Runt 6 gick jag hem och åt hamburgare, sen dess har jag badat, kollat på tv och pluggat lite på spanska läxan. Nu ska jag gå upp och kanske läsa en bok eller så kanske jag stannar här nere och kollar på tv, hm.. Boken jag läser heter "pappa långben":

Den handlar om en tjej som är på barnhem och får hjälp av en långbent man... HAHA! Boken är jättegammal t.om. så gammal att när jag och Mathilda frågade efter boken på bibloteket igår så fick hon gå ner i källaren och kom upp med en inte speciellt ren bok.. ( haha den hade verkligen tappat färgen. )
Men det här blir nog väldigt tråkigt om jag skriver mer så..
Puss och Kram<3



Bildbrist...

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hej, vilken superfin blogg du har ! Dina bilder ä underbara :)



Besök gjärna min o kanske kan vi följa varann på bloglovin ?



Kramar från en som älskar din blogg !!

2012-01-25 @ 19:12:06
URL: http://www.todayisagooddaay.devote.se
Postat av: linnea

Hej vilken härlig blogg! Vad gör du? :)

2012-01-25 @ 19:24:09
URL: http://linneaemmelina.blogg.se/
Postat av: Linnea

- Okej det var ju roligt! Det gör jag med just nu.



Bloglovinbyte c:

2012-01-26 @ 18:56:02
URL: http://linneaemmelina.blogg.se/
Postat av: Linnea

Nummer jag blev ...? :)

2012-01-26 @ 19:39:19
URL: http://linneaemmelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0