Alla är mobilbilder för att min mamma envisas med att inte köpa en systemkamera. Men om du ser detta mamma, SNÄLLA SÖTA RARA!! ;)

Hej! Imorse var jag på fotbollsträning och det var den varmaste träningen på hela året! Det kändes toppen och jag tyckte att det var väldigt roligt!! Sen gick jag hem och gjorde iordning mig för att åka och shoppa med mamma och Moa. Hittade ett par örhängen som nu är i satta.

Ingen bra bild men du kanske ser lite av örhänget iallafall.
Och dom kostade.

139 kr från glitter.

Där fikade jag oxå och beställde en amerekansk våffla med glass och sylt på, mums.


Lite bilder från igår:
(inget bra bild men endå)





Och nu sitter jag och kollar på top modell sverige.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0