One thing..

- Ledsen att bloggandet suger för min del!
Men musik är jag bra på att lyssna på, det var skönt igår efter träningen att ligga i badet och lyssna på "one thing" med högsta volym!
(Bild tagen av mig, men som ni säkert vet är det copyright!)
Imorse försov jag mig och fick springa till skolan, men jag hann i alla fall.
Var i skolan och sånt, jag tycker dagen var helt okej, som vilken annan skoldag som helst.
Efter skolan gick jag hem till Mathilda, vi åt mellanmål och kollade på tv. Sen gick vi upp till datorerna.
Tänker svara på frågestunden snart men jag låter så konstig, p.ga. förkyldning så det blir när jag blir kry.
Kram. "Musik är som en drog".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0