L i v e l o v e L o u g h

Hej! Nu sitter jag och njuter av Wallander och söndag! Men just nu är det nyheterna! Imorgon börjar skolan, känner mig halvt taggad har liksom haft lock för örat nu i 15 dagar och imorogn bär det av till sjukhuset så antagligen blir det ingen bra uppdatering imorgon heller. Idag skulle jag egentligen vara med Alice och Signe men Alice smsade imorse när jag låg i badet efter fotbolls träning att hon hade blivit sjuk. Men på träningen gick det bra, jag känner mig nöjd med min insatts! Men efter bad så var jag slapp och kollade på tv. Sen kom Linnea och vi gjorde typ inget speciellt! Ska hjälpa henne med en grader snart också. Nu ska jag snart sova för jag är ju inte direkt van vid att gå upp tidigt.. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0