It´s friday friday.. :D



Den här låten är en liten tradition som några i min klass sjunger på varje gång det är fredag! En liten gullig tradition tycker jag! ;) Hihi, nu sitter jag i Jessicas säng, idag har jag vart i skolan och hade engelska prov. Jag tycker att det gick hyfsat bra, men jag har skapat en ny blogg med ett annan namn fast får se om jag andvänder den. Någon som vet hur man gör så man kommer direkt till den bloggen när man söker på www.ettlivsomelins.blogg.se? Mer bloggning ikväll, Jessica sover hos mig inatt så det blir väl en kväll med mycket godis? Eller vad tror ni?
Q: Hur firar du att det är Fredag? :D Kommentera ditt svar.

Bild från bloggarkivet är den som är högst upp, det var Wilma som gjorde den och jag skulle egentligen ha den som header.
Q2: Tycker du att jag ska ha den som header?

Kommentarer
Postat av: josefin

myser med familjen, haha :) <3

2012-02-24 @ 15:49:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0