En gång i Phuket.

Hej, jag tänker skriva en liten recension om den filmen.

www.google.se

Filmen är som en fortsättning av sommaren med göran. Fast om ni inte har sett den så är det inget måste för att denna filmen har inte samma handling. Utan mer så att det är en film med samma skådespelare. Jag tycker att han som spelar Sven i detta fallet är en riktigt bra skådis om inte påtal om den roliga David Hellenius. Filmen handlar om en man som heter Sven och har ett riktigt tråkigt liv med mest jobb innan han bestämmer sig för att göra något roligt av sitt liv. Då han åker till ett annat land och där händer det han en massa pinsamma saker och annat ;).

Trailern:



Denna filmen får 5/5 poäng av mig och jag rekommenderar den verkligen!!
Q: Hur tycker du att denna filmen verkar? Q2: Har du sett den? Isåfall vad tyckte du om den?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0