Alla ♥ dag!

Hej, jag hann inte ta några bilder på bakelserna som stod framme innan alla var i slukade! Men några plåtar till har vi så bilder får ni imorgon då. Förut var vi och köpte ingridienser och andra överraskningar b.la.

( copyright )

Men efter vi bakat klart så åkte vi pulka jättelänge. Sen kom pappa och hämtade mig och Moa och vi åkte och köpte thaimat och shusi, sen kom vi hem och åt. Efter det så spelade vi yatzy och vem vann om inte?? JAG!
Haha, men sen kollade vi lite på tv och sen ett annat spel då jag kom 3:a av 4:a spelare... :/
Men nu läser min syrra för mig och just det. Jag gjorde en idolbild och har skickat den till Lisa Mellert för att se om den kanske kan vinna fast jag tror inte det för hon har så himla mycket läsare ( klicka på bilden för att komma till hennes underbara blogg )


Oxå copyright, för den har jag gjort..
KRAM<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0