All I needed was the love you gave.

O n l y - y o u
En fin låt vi sjöng när jag gick i kör.

Hej. Imorse vaknade jag hos Jessica och gick upp och gjorde i ordning mig för fotbolls träning. På träingen gick det bra men det var jobbigt ;). Sen åkte jag hem och duscha och åt sen kom Jessica. Jag pluggade lite och sen åkte vi iväg till badhuset och hennes syrra hade simskola. Efter den åkte jag hem och gjorde snabbt i ordning med Mathilda och pappa till Jessicas kalas. Vi spelader bowling och åt tacos-buffe det var kul! Av mig fick hon en quicknit och garn. Sen åkte jag hem och pluggade lite till, nu sitter jag och kollar på Wallander.

Kommentarer
Postat av: Emma Lannebrink

sv: Okej! Jag följer dig nu säg till när du följer mig :)

kram!

2012-02-27 @ 09:24:43
URL: http://adhdochfoto.blogg.se/
Postat av: Lotta

Sv: Joda, jag tyckte det var helt okej men som sagt .. man har ju sett bättre ;) Är allt bra med dig idag?? =)

2012-02-27 @ 12:47:29
URL: http://olesenstjej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0