-I only miss you when i'm breathing.

E n  l å t  v i  d a n s a d e  t i l l  i d a g .

Hej! Imorse hade Jessica dans så jag följde med henne dit och provade på. Visst var jag inte alls lika duktig som dom andra, dom har ju liksom gjort den 2 gånger mer, men jag tycker att det gick hyfsat bra. Efter dansen åkte jag hem till mig och Jessicas mamma släppte av mig där. Och vad märkte jag då om inte att jag hade mina nycklar i min andra jacka och min mobil låg inne i huset, kaos. Så jag fick traska mig hem till Jessica... Men det blev bra det också, vi städade lite på hennes rum och åt lunch. Sen gick jag och Jessica hem till mig och vi blev skjutsade till bion.

"En gång i Phuket".

Den var jätterolig och vi skrattade jätte mycket ;) Sen åkte vi och köpte läsk för melodifestivalskvällen. Jag sover över hos Jessica idag, kommer ett inlägg lite senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0