SHOPPING FRÅN ULLARED!

Hej, jag tänkte visa er bilder på det som jag köpte på Ullared!
 
Jag köpte:
 
Hårfärg, dock har jag redan andvänt den men här är en bild på hur det ser ut nu!
 
Hårdonut, denna fiffiga grej fyller ut din bulle i håret, riktigt snyggt!
Bilden är inte tagen utav mig.
 
Iphoneskal, detta urläckra Juicy Catore skalet kunde jag inte motstå! Dock var det riktigt svårt att få av så jag visar er istället en bild från Google eftersom jag fotar med camen på mobilen.
 
En ansiktsmask, dock redan andvänd men jag hade den här:
Jag hade den som är längs ner till vänster.
 
Hörlurar, dessa grymma lurarna kunde jag inte motstå, hur häftiga!?
 
Rött nagellack, jag är grymt nöjd med detta lacket, sjukt snyggt och klassiskt! Detta har jag redan andvänt 3 gånger, ink. påfyllning.
Bilden är inte tagen av mig:
 
 
Om ni nu undrar hur mycket det kostar så är det bara att skrolla ner.
 
Hårfärg, 40 kr, Hårdonut, 13 kr, Iphoneskal, 60 kr, Ansiktsmask, 8 kr, Hörlurar, 70 kr, Nagellack, 10 kr.
 
Det var allt, jag är grymt nöjd med mina små inköp!
 
Ledsen för att jag inte fotade allt själv och att det jag fotade blev så suddigt :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0