Robinsson sen Hawaii five O

Hej!
Idag har jag verkligen varit väldig på att uppdatera! Ledsen för det.
Just nu bloggar jag från ipaden.
Idag har jag varit i skolan, dagen var sådär, spanskan var riktigt soft, vi slog in 2 böcker per person på en timme fast det var det ända som var planerat. Dock blev intet plast lite bubbligt på en del, fast det löste sig.
 
Vilket roligt inlägg ni fick då..
Nu kollar jag på Robinson och 21:00 börjar Hawaii five O, hejdå!
 
 Btw. Jag fick en kommentar att jag inte ska lägga upp samma bild fler gånger,  jag gör det när jag inte har så mycket andra bilder tillgängliga men jag får faktiskt lite ångest när jag publicerar en bild från arkivet.
 
Ångest på mig!! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0