Grym dag med bästa!

En fin bild från stranden i Grekland!
Hej, ledsen för no update idag.
 
Denna dagen har varit underbar, underbart väder och en underbar vän! Världens bästa Alice!
Idag tog jag och Alice en ordenlig sovmorgon sen gjorde vi i ordning oss och åkte ut med hennes båt!
Riktigt trevligt, där grillade vi korv och solade, hehe och Alice hade en fin guidad tur åt mig på denna stoooooora ön!
 
Sen åkte vi hem och jag packade ihop mina grejer, sedan skjutsade de hem mig för Alice skulle på träningen men jag får fortfarande inte träna! :(
Men jag gick till fotbollsplanen och trixade för det var inte allt för anstängande! 
 
Sen gick jag hem, åt och sedan åkte jag och pappa till Alice igen för att jag hade glömt mitt penicillin där men nu är jag hemma och har duschat och så!
 
Nu ska jag snart sova men först ska jag kolla på OS, Booooooooooolt! ;)
 

Kommentarer
Postat av: Alice❤

Hahah underbar är du!!:) ❤❤ ön är värkligen stoor ;) haha här finns det en vattenpöl o här gör det ont att gå hahah ;) nya solbrillor oxå ;) puss! ❤❤

Svar: Hehe, yeeeeee nya brillor! puss<3

2012-08-09 @ 22:57:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0